jueves, 26 de agosto de 2010

La luz que hay en ti - La llum que tens





Perquè la llum neix en tu,
però la nostra foscor està farcida d'estels,
quan la teva mirada i la meva
creen ponts entre el teu silenci
i el foc de les meves paraules.


Porque la luz nace en ti
pero nuestra oscuridad está plagada de estrellas,
cuando tu mirada y la mía,
crean puentes entre tu silencio
y el fuego de mis palabras.


Els meus dits tenen neguit de tu,
a través de la fosca nit
i quan camino a la claror de l'alba.
Els meus ulls només veuen la teva esquena que s'allunya
i la dolçor del teu somriure cansat.
Llavors la meva cançó es disol a la teva pell
com un aigua blava que s'endinsa en una caverna.


Mis dedos tienen hambre de ti,
a través de la oscura noche,
y cuando camino a la luz del alba
Mis ojos sólo ven tu espalda que se aleja
y la dulzura de tu sonrisa cansada
Entonces mi canción se disuelve en tu piel
como agua azul que se hunde en una gruta.


Com un forat de cuc,
obro una porta a través del temps
per forjar una realitat diferent:
un mon de petjades dels dos pels camins
de l'àmbar.
La sal de les meves llàgrimes,
obre corriols en la teva ànima celta
i allà em sents.


Como un agujero de gusano,
abro una puerta a través del tiempo
para forjar una realidad diferente:
un mundo de pisadas de los dos por los caminos del ámbar.


La meva boca et segueix,
i revifa en la teva pell el foc que fa niu entre els dos.
Atrapes els meus mugrons amb els dits,
i les nostres parpelles tancades
esclaten en un riu de flors vermelles
que flueixen de les teves mans,
i no tenen més resguard que el nostre difícil amor.
Filles del teixit dels somnis,
en un altre mon en el que no importa res més que el que sentim.


Mi boca te sigue,
y revive en tu piel el fuego que anida entre los dos.
Atrapas mis pezones con los dedos
y nuestros párpados cerrados estallan en un río de flores rojas,
que fluyen de tus manos
y no tienen más refugio que nuestro difícil amor,

Hijas del tejido de los sueños,
en otro mundo en el que no importa nada más que lo que sentimos.

No hay comentarios:

Publicar un comentario